18/12

Hej på dej du♥
Idag har jag inte haft tid att skriva så mycket för att på morgonen så duschade jag sen for jag pappa pch brorsan direkt till ica maxi och köpte mycket gott!
Och sen så for jag och brorsan till farmor och bakade pepparkakor!
Och nu kom jag hem=)
OOJJ glömde nästan säga att Erin erik och Alex kommer på söndag!
Asså jag kanske ska bäretta att dom är mina kusiner och dom bor ganska långt bort. Jag träffar dom varenda sommar när dom är och hälsar på. Men nu ska dom komma och fira jul hära och hälsa på!
Dom bor med sin mamma men deras pappa bor jätte nära oss!
Kul men ibland kan jag sakna Ebba för jag får inte vara så mycket med henne när dom är här=(
Och nu är det bara SEX DAGAR kvar till JULAFTON helt sjukt fort tiden går när man har tråkigt haha nae skoja ba! Okii men nu har jag väl sagt allt som har hänt och så??? Men vi saknar en bild men jag har ingen att lägga in just nu=(
Jag klarar mig säkert!        


                                                                  Ps: kanske bloggar mer senare☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0