Frågetävling

Hejsan nu ska jag göra en till frågestund fasst nästan bara om konståkning! Alla får svara utom EBBASTENVALL!

1. Vad har jag för färg på min flis som jag brukar ha på konståkning

a) Röd
b) Rosa
c) Blå

2. Vad har jag på benen på konståkningen

a) Strumpbyxor
b) Hudtajts
c) Svarta siden tajts

3. Vad har jag för färg på hjälmen

a) Svart
b) Vit
c) Turkos

4. I vilken ishall har jag konståknings tränning idag

a) Kopparhallen
b) Ungdoms hallen i stan
c) Skekraft arena

5. Vilket är mitt favo djur

a) Häst
b) Hund
c) Katt och marsvin


Sådärja svara på kommentarer OBS: kom ihåg att alla får svara utom EBBASTENVALL!

Kommentarer
Postat av: Sofie

1.Rosa

2.Hudtajts

3.Vit

4.Kopparhallen

5.Hund

2009-12-13 @ 17:06:31
Postat av: Elsa

1.b

2.b

3.b

4.c

5.b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0