Önskelista!

Just nu sitter jag här och dricker milkchake<3 Jag och pappa har varit och köpt en dator!
Så jag har en dator i mitt rum nu en egen. Jag håller på att städa mitt rum för jag har ganska stökit =/. Det blev inte någåt jätte långt inlägg nu men snart måste jag gå jag ska bara skriva lite saker som jag önskar mig=)

                                  

                                         1.Konståknings klänning.
                                         2.Hud tajts till konståkningen.
                                         3.Svarta siden tajts till konståkningen.
                                         4.Snygga skydd.
                                         5.Skridsko överdrag.
                                         6.Flis.
                                         7.Tandsmycke.
                                         8.Kassaskåp.
                                         9.Vinter jacka (SNYGG).
                                         10.Teckisar
                                         11.Rosetter som man kan ha i håret.
                                         12.Kläder typ som: ballongklänning/ Skinn jacka/ Tajta byxor.
                                         13.Pengar
                                         14.Godis
                                         15.Ett djur: Marsvin/Guldhamster/Hund/katt/kanin.



                   Och mycket mer!

                                                        Ska se idol nu hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0