Take a dusch end little abaut me!

Tjao!
Jag har duschat ganska nyss.
Och ätit frukost nyss! Ni kanske inte vet ALLT om mig så jag tänkte berätta litte gran!


                                      Syskon: 5 syskon Björn 11 år Hugo 14 år Lydia15 år William 18 år Carl 20 år. 
                                      Husdjur: 2 nakenhundar May-liz och Sixten.
                                      Går: Konståkning och street dance.
                                      Får i veckopeng: 25 kr.
                                      är kär i: Ingen.
                                      ålder: 10 år.
                                      Favo film: Har så många men jag kan säga Twiligt wildchild och mean girls.
                         Favo maträtt: KYCLING KLUBBA har alltid varit och kommer alltid att vara min favo.
                                      Favo låt: In the ghetto och Poker face och everything.
                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0