Hatar förräldrar och specielt syskon!

Jag vill och är för sur för att åka till konståkning!
Jag hatar pappa och BJÖRN specielt för att Först kom pappa och sa att jag måååååååaste städa mitt rum! Och då vägrade jag och då sa han att jag inte fick åka idag!
Och sen kom Björn min brorsa och retade mig för det! Och sen då försökte jag ge tillbaka men då blev det ännu värre! Och sen loggade Björn in på msn och skrev fetto och massa fula saker till mig!
Och sen då sa jag till pappa och då hade björn loggat in på min msn och skrivit massor med duma saker till han ochså hade jag råka och han kryssa det som han skrev så björn skyllde på mig och ja jag bara hatar ALLA  just nu jag vill inte göra nåt!
 ÄR ARGARE EN ARGAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0