I hate Monday

Tjena!
Jag har sett på en film med Björn och det var rätt så kul!
Jag har varit med Ebba idag och vi gjorde litte av varje kan inte förklara vad vi hittade på men ialafall är det söndag och skola imorgon=( Jag hatar skolan den är såååå himla tråkig specielt nu för en sak. Men ochså är det den sämsta dagen på hela veckan. Först no och sen svenska och sen slöjd och massor med tråkiga lextioner! Jag hatar verkligen måndagar så långtråkigt!
Men jag har ju street dance imorgon och det är inte sådär jäätte kul häller men det får jag väll jag nöja mig med! Jag ska i alla fall typ gå ner och äta någåt gott;)

Ps: kanske inte bloggar mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Godnatt!☺☻♥

2009-11-22 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0