Skridskor och litte om mig!

Hello på er alla!
Ja idag var jag på skolan och vi hade typ matte  och svenska och gympa och alla möjliga saker som man kan ha. Men ochså hade vi ju ochså skridskor i koppar hallen med nåra klasser och jag tränade ju mest på konståknings trick och sånt för man dfick välja om man ville göra vad man vill eller typ leka lekar. Jag valde fritt och jag var typ mest med Ebba men jag hängde litte med typ Matilda Sara och Elsa och några andra! Asså jag har typ blivit ganska dålig på att skriva för oftast har jag inte tid med det. Ibland skriver jag typ 4 inlägg per dag och det vill jag alltid göra men ibland blir det inte så. Men nu ska ni få veta litte mer om mig en ni vet:

                    1. ÄLSKAR KONSTÅKNING!
                    2. Jag går street dance ochså.
                    3. Jag är tio år och har fem syskon.
                    4. mina syskon heter: William,Hugo,Carl,Björn och lydia.
                    5. Jag har två underbara nakenhundar som heter Sixten och May-liz.
                    6. Jag bor i ett ganska stort hus i ske-hamn.
                    7. Jag suger på att skriva inlägg.

   Jag ska skriva litte mer om mig i nästa inlägg för nu ska jag äta våfflor HEJDÅ (Forsätt läs min blogg)


Kommentarer
Postat av: sofie

ja tycker att du skriver väldigt ofta! :)

2009-11-06 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0