Skridskor!

Hejsan!
Jag är såå ledsen för eran skull att jag inte har bloggat så mycket idag men det var därför att jag har varit med Elsa och då hann jag inte för vi gjorde andra saker!
Och sen eller rättare sagt nyss har jag kommit hem från konståkningen. Det var på isen istället för off icen idag! Tror jag ska vara med Elsa imorgon frö igentligen skulle jag vara med Ebba men det gick inte;( Jag håller på att packa till skridskorna imorgon på skolan! Tänkte bara säga att jag sparar min veckopeng nu och jag får 25 kr i veckopeng! Och jag började förra veckan så nu har jag:     63 kr.
Men jag pantar ju ibland och så!
Jag vet inte vilken bild jag ska lägga in men jag ska se om jag hittar nån!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! asså kan inte jag vara med dig på

torsdag och fredag för då har jag inget!

puss och kram/Ebbis! ♥♥♥♥♥♥♥PAULA♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-24 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0