Tre tjejer och en pappa i bilen påväg till konståkningen idag!

Hej!
Idag är det lördag och konsåkning.
Min bästis går ju konståknig ochså hennes lillasyster.
Och deras föräldrar skulle typ bort idag så det blev att min pappa får skjutsa alla tre till konståkningen=)
Jag ska försöka tjuvlåna typp mammas mobil så att min bästis Ebba kan försöka ta kort på mig typ om vi kommer litte innan får vi ju åka fritt och då kan hon ta kort med den när jag är på isen.
Om jag har tur så lyckas jag med det.
Annars får väll pappa ta kort med hans mobil! Igår såg jag idol och det var verkligen rätt som åkte ut. Jag hejar på Tove  fasst om jag är tvungen och heja på nån kille ochså så hejar jag på Erik och Tove! Nu ska jag bästemma vilka kläder jag ska ha på mig till konståkningen.
Tjaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0