Bus eller godis? svar: hmmm bus

Hej tjo tjena hallå!
Just nu väntar jag typ på att idol ska börja det är cirkus möller nu och sen nyheterna sen ska en röstas ut! Idag är det ju hallowen men imorgon är det på isen men ialafall idag knackade det på dören hos oss och då öppnade jag som otur var. När jag skulle öppna så stog några killar i jätte läskiga maskar dära och frågade: bus eller godis och då sa jag: hmmm bus tror jag och då sa dom hmm vad ska vi göra för bus då? okej sa ena vi gör det på tre 1 2 3 BUUUU hehe inte för jag blev rädd men jag ska inte öppna om det knackar på en gång till idag har jag bästemt☺
Just nu idag har jag typ haft Carls dator hela dagen typ. Men just nu är jag på pappas men ska göra nåt annat nu H.E.J.D.Å!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0