Tråkig dag ialafall ibörjan av dagen!

Hejsan alla bloggläsare!
Ja nu har dom satt in bilderna på konståkningshemsidan med jag vill helst inte visa dom för jag tittade bort hela tiden! Men klockan är ialafall halv tolv och jag sitter forfarande här i pyjamas för jag årkar typ inte ta på mig kläder! Men jag har konståkining idag och det är i stan och innan det så ska jag vara med en av mina bästa kompisar (Ebba). Det snöade ganska mycket igår och jag hatar snö och nu är det ialafall litte snö på taket och pytte lite på marken. Men igår såg jag på en film som hette Princess protection och den var inte så dålig! Asså jag har ingenting att gör nu men jag måste ju hitta på nånting nångång jag har inte så mycket att skriva om häller men jag kan börja med att igår var jag på konståkning och det var ganska roligt fasst då hade jag mycket tårar i ögonen (RIKTIGT STÖRANDE) men jag försöker att bli van med det och bli av med det jobbiga men jag lyckas inte då jätte bra! Ochså försöker jag lägga in video på den hära bloggen men jag lyckas inte så jätte bra med det.
Ochså har jag ochså försökt göra den hära bloggen litte snyggare en den är men det lyckas jag inte häller med! Ja och i förrgår alltså i torsdags då gjorde jag inte så mycket jag var på skolan och hade Engelska skit tråkigt men det får jag nöja mig med jag kanske snart ska gå och välja konståknings kläder för dagen om jag ens hittar nå snygga!
Men nu måste jag faktiskt hitta på nånting ska sen fara och köpa godis mycket godis tror jag. Men ha det så bra och jag ska forsätta med att försöka lägga in bilder och videor på mig själv typ innan jag ska till konståkningen eller nånting vi får se om jag lyckas nångång men nu ska jag  göra nånting annat en och sitta här och slöa hejdå alla konståknings fans!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0