Ny konståknings blogg!

Hejsan!
Jag heter Paula Backman och älskar konståkning jag har ganska nyss börjat konståkning!
Så ni kanske inte tror att jag ens vet att det är kul men så nyss har jag inte börjat det var ett tag sen. Jag har varit på träningarna typ 10 gånger och det har typ varit 11 träningar!
Men ochså hör ju off ice till konståkningen och det betyder att det inte är på isen alltså det är
stretjing. Oj där såg jag att jag stavade fel jaja skit samma! Mamma är typ jääätte bra på att sy så hon håller på att sy en konståknings klänning åt mig ochså litte tajts som man ska ha under!
Konståkningen är ganska ofta det är varenda helg och off icen är varje tisdag!
Men ibland blir det ändrat att dom inte tar på lördag eller fredag eller söndag. Fasst det har inte blivit så där mycket men den här helgen blev det ovanligt mycket för igentligen var det idag för det är fredag idag men det var typ bara dom som är jätte bra som åker utan hjälm och så som skulle göra idag men annars är det vi! Ochså är det inte imorgon på lördag heller jag vet inte varför??
Men på söndag är det och på söndagar tycker jag att det är jätte konstig tid det är klockan halv 10 på morgonen!
Men min älsklings fröken är Mette! Och hat fröken säger jag inte! Jaa jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu men jag kommer lägga in litte bilder kanske innan jag ska gå på konståknings tränningarna så ni vet ungefär hur jag ser utt! Ochså glömde jag säga att jag går i E: Gruppen!
Och jag kan säga några som går i E och F: gruppen för F gruppen är alltid med E gruppen.
 Rebecca Saga Lovisa Amanda Maja Sanna Tilda och Cecilia det var dom som gick i E nu ska jag säga nåra som går i F gruppen: Emma Linda Frida Alexandra Hanna Alice och Josefine!
Nu har jag skrivit nog mycket för den här minuten!
Nu ska jag typ göra nånting annat på datorn!  Vi ses alla isprinccesor!


Kommentarer
Postat av: Lydia

så söt du är lillsyrran<3

2009-10-10 @ 16:45:14
Postat av: Paula

Tackar tackar!

2009-10-12 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0