Dryck provet!

Hejsan alla underbara läsare!
Det är fortfarande fredag och jag sitter vid min brorsas dator (min äldsta brorsa).
Jag pappa Och Björn har varit på coop i stan och handlat massor med gott typ som mums mums/ julmust/ nåra kilo godis och typ varmkorv och vi ska äta tacos idag det gör vi ju typ var tredje fredag och imorgon så skulle vi typ äta nån slags kyckling file eller nåt!
Men nu ska jag göra ett slags tipps med er! 
Vilken är eran favorit dryck? Själv tcker jag nog om ramlösa men om jag verkligen är törstig vill jag nog ha champis eller portello!


                 Vilken är eran?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heej Paula :3 jag gillar Cola och Fanta ^^

2009-10-30 @ 16:22:31
URL: http://mikizzdag.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej jag tyvker nog samma som du men iblend kan cola fara ganska gått! =)

2009-11-05 @ 15:47:23
URL: http://Girls.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0