dumma brorsor och snälla konståkning.

Hejsan.
Idag är det söndag men det är inte skola imorgon för att det är lov hela veckan och nu sitter jag och äter godis för jag hade kvar sen igår och igår då såg vi på en film jag vet inte vad den hette men det var nån film ialafall. Det är ju Hallowen för alla som går konståkning på isen och det är om nästan en vecka eller det är ju om 6 dagar och då vet inte jag vad jag ska ha på mig för man ska ju ha på sig typ hallowen kläder om ni fattar vad jag menar. Men jag kan ju säga så här om jag inte har så mycket att säga att igår blev jag jätte sur på min brorsa för han hade eller jag hade vikt alla mina kläder på golvet i en hög hade jag vikt eller det var ganska mycket kläder som jag hade vikt och sen när jag gick upp till mitt rum ochså då skulle jag he in alla högar i garderåben då när jag gick in till mitt rum då stog han där och hade het alla mina kläder utspritt på golvet och då var ingenting vikt allting var jätte stökigt igen men sen då jag sa till pappa att han hade gjort det då vägrade min brorsa städa up allting igen men då var pappa tvungen att göra det=D Men nu kanske jag ska gå och bästema kläder till hallowen isen så: HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0