Godis konståkning vad är bäst? Svar: Konståkning<3

Hejsan.
Jag har ganska nyss varit på konståkningen och det gick jätte bra även om jag inte var med Ebba på precis samma ställe på konståknings isen eller asså vi var båda i ungdoms hallen som det kallas vi var båda i den hallen fasst hon var på en del av isen son D: gurppen som hon går i är. Och min grupp var på den andra sidan. Nu håller jag på att vänta tills pappa kommer hem för att han har jobbat på Dallas om ni har hört tallas om det han är chef där. Och om ni undrar varför jag vänta på honom det är därför att han ska ta med en bonaqua ått mig det är en dricka om ni inte visste det.
Men ialafall nästa lördag asså om en väcka då är det ju Hallowen men jag vet inte om hallowen är just den dagen men ialafall då ska hela konståknings barnen eller alla som går konståkning ska få komma till is hallen där vi var idag ochså får vi åka fritt och äta godis dricka chips och då ska vi ochså göra roliga grejer där. Men nu måste jag snart ta en paus för dagen och äta godis för jag har ätit det jätte mycket idag men nu ska jag gå och vänta tills nästa vecka hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0