Konståkning och Elsa

Hejsan det är Paula!
Jag har nyss varit hos mamma och ätit. Och nu sitter jag här vid datorn och äter en glass till efterätt.
Jag var ju på konståkningen i söndags och det gick jätte bra! Det har börjat 2 nya i min grupp alltså E:gruppen och därför känner jag mig inte sämst längre! Dom två heter Ebba och Emma det är inte Ebba som är min kompis nej det är det värkligen inte. Men vi hade ialafall Angelika och vi gjorde 3 vals alltså nu säger jag trick som vi gjorde men allting var ju inte trick! vi gjorde 3 vals/ skjuta hare/ bågen/ pirruet eller hur det stavas ochså gjorde vi mycket mera men allt årkar jag inte säga! 
Imorgon ska jag följa Elsa en kompis hem! Och jag ska vara med henne hemma hos henne! Och dom har ju ganska nyss flyttat och dom på i ett röt stort hus ochså har dom typ en väv stuga och allt möjligt! Dom har ochså jätte mycket som typ frukt och bär på gården typ som: Hallon/ tomater/Vinbär svarta och röda/3 äppelträd/ Nappträd/ Ochså var det lite  jordgubbar men mer  minns jag inte. Ja och vi ska typ snickra vara med hennes brorsa som är 1 år typ! Och vara i hennes rum och se film eller nåt! Men nu måste jag typ göra nåt annat för jag har typ suttit vid datorn i 2 timmar! 
 

Ses senare// Konsåk Paula!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0