Konståkning skrivförbud

Hejsan!
Jag har bloggat ganska mycket om dagen men ialafall har jag fått nånting att göra eller som jag har gjort:
         1. Varit med Ebba.
             När jag var med Ebba gjorde vi följande: 
         2. Mublerade om mitt rum.
         3. gjorde nudlar.
         4. Var hos mamma och såg på tv.


             Typ det men nu har jag ju ingenting att göra det får väll bli att tråka som vanligt.
Men jag ska typ spela sims 1 2  eller 3 nu för jag har alla sims.

                           Hejdaaaa.     Den här gången glömde jag säga nåt om konståkning eller strunt samma jag hade endå ingenting att skriva om det.

                                   Hejdaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0