kONSTÅKNING VAR IDAG<3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hejsan allihopa!
Jag såg litte fel på en sida där det står alla mina konståknings tider för det såg ut som att det inte stog att det var konståkning idag men det är det ialafall!♥ Jaa igår såg jag på idol och jag hejar på Tove. Och igår tog jag med min matte bok hem så idag har jag hunnit jätte långt! En tjej i min klass tror att hon är först av alla men nu är det jag som är det. Hon är tyå på 50 och jag är på 257 =)
Men nu vet jag inte vad jag ska göra klockan är kvart över två och det är konståkning 5 i 7!
Jag och min bästis Ebba var jag med idag men jag ska vara med henne mera för att pappa ska skjutsa mej till henne ganska långt innan konståkningen så skjutsar Ebbas mamma oss till konståkningen! För jag och Ebba har samma tider på konståkningen idag. Och just nu pratar jag med Ebba på msn och vi har typ ingenting att prata om! Men jag ska typ göra nåt annat nu kanske gå utt och hoppa studsmatta eller kolla på en film  eller nåt!



HEJDÅÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra blogg:)



2009-10-10 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0