Man kan väll ångra sig!

Hejsan!
Det är Konståknings Paula! Jag har ändrat mig jag slutar ALDRIG konståkning för jag nämde ju det på föra inlägget. Jag fattade inte ens att jag sa så där det var bara för mitt öga! Men idag hade vi ialafall konståkning och det gick hur bra som helst♥
Nu sitter Pappa Hugo och Björn och ser typ på en skräckis och äter chips och godis fasst det är söndag haha jag får va med och se på film men hälldre bloggar jag men mina konståknings fans.
Jag hoppas verkligen inte att ni redan har tappat suget för att läsa den här bloggen för det jag nämnde igår. Men jag ska försöka ta nå bra kort och lägga in för jag har typ ens inte vissat hur jag ser utt☺ Men vi ses kanske sen da. Hejdaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0