Off ice ten upp och tråkighet

Tjaao!
Igår då hade jag tråkigt och idag har jag ochså haft tråkigt klockan är tio i tre och jag sitter hära fortfarande och inte orkat klä på mig för att jag är endå inte med nån. Det är lov från skolan i en vecka hittils har vi bara varit lediga en dag. Off ice är på tisdag eller vänta litte det var inte på tisdag eller jo det är på tisdag i vanliga fall men på tisdag asså den här tisdagen skulle det inte vara. Men jag har ju börjat en grej som heter ten upp och där fikar man leker och gör roliga grejer. Men det är varanan tisdag så det är den här tisdagen jag tror att jag ska fara på det då för det är ju inte off ice då. Det ända jag har gjort idag är att se på little miss sunshine och sitta vid datorn och varit i mitt underbara nya rum(hehe). Men nu måste jag faktiskt göra nåt annat tjaooo!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0