SLUT MED DET ROLIGA!=( kanske

Hejsan!
Jag har fått nån slags ögoninflamation och jag mår typ illa varenda dag nu och på isen när jag åker konståkning då blåser det ju mot mitt öga och då kommer det ännu mer tårar och därför kanske jag ska sluta konståkning=( Och då kanske jag ska gå nästa år fasst annars kanske jag bara ska ta en liten paus med konståkning nu och sen börjar jag när ögat har gått över fasst det bruksr ibland bli så att det går över efter typ 2 veckor=) Men vi får se hur jag gör. Idag har jag varit på ica maxi och handlat godis det var 3 och 90 där så jag har jätte mycket godis nu. Jag får 25 i veckopeng och ibland 30! Men det är lördag och jag ska snart se på körslaget: KUL!! Men nu ska jag typ sluta skriva för dagen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0