Städdag

Hej allihopa!
Igår var jag med Ebba och sen när hon for hem då skulle jag på konståkningen och det gick ganska bra vi gjorde ganska många trick typ som: 3 valls pirruet flygskär och många hopp.
Ja ialafall idag är det fredag och imorgon är det Hallowen på isen. Och jag ska vara en häxa med ganska svarta ögon och läppstift svart! Och en svart dräkt jag ska vara ganska svart. Det tror jag kommer att bli kul men frågan är om jag kommer att ha kul idag? För pappa vill att jag ska städa mitt rum för det ser utt som ett bomberslag dära. Och jag måste typ det idag men ochså ska jag göra en sak som jag tycker är roligt fasst det måste jag ju inte göra men jag ska ochså måppa golvet det är kul ialafall vad jag tycker=) Det är typ nån slags städdag idag hos oss men igentligen brukar vi inte ha städdagar fasst det vart typ det idag ialafall. Jag kanske ska vara med Ebba idag om jag hinner annars ska jag typ vara med Lydia!


                         HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Blev det fint i dit rum nu då?

2009-10-30 @ 10:42:11
URL: http://www.girls.bloggsida.se
Postat av: Paula

Japp det vart det!

2009-10-30 @ 15:46:57
URL: http://paulaskonstak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0